مشتری مداری
اصول طلایی مشتری مداری:
- مشتری مداری با استخدام هر عضوی در سازمان ما آغاز می شود
- احترام در همه جا و برای همه مشتریان ضروری است
- مشتری مداری کنار آمدن با همه مشتریان است
- شکایات مشتری ارزان ترین راه شناخت سلیقه مشتریان است
- رضایت کارکنان رابطه ای مستقیم با رضایت مشتریان دارد
- مشتری داور نامریی و نهایی موفقیت یا شکست ما است
- هیچ کس مجبور نیست با ما معامله کند
- صداقت و خوشنامی دروازه ورود مشتریان جدید به سازمان ماست
- مطمئنا اولویت های مشتریان با اولویت های ما تفاوت دارد
- مشتری مشاور اول ما برای بهبود مستمر است زیرا مشتری بهتر از هر کس دیگر نیازهای ما را می داند
- جذب مشتری راحت تر از نگهداری مشتری و نگهداری مشتری راحت تر از رضایت مشتری است
- هزینه جذب مشتری بیش از هزینه نگهداری مشتری و هزینه نگهداری مشتری بیشتر از هزینه رضایت مشتری است
- مشتری حرف اول و آخر را می زند
- صادقانه به حرف و حق مشتری احترام میگذاریم
- تبلیغ کافی است ، درباره همه چیز اطلاعات میدهیم
- با ذهنیت مثبت ” من خوبم – تو خوبی” ارتباط را آغاز میکنیم
- بایستی به آنچه مشتری می گوید گوش فرا دهیم و سرعت در پاسخگویی را اصل اول رضایت مشتری قرار دهیم
- ارتباط برقرار میکنیم ، ارتباط بازی پینگ پونگ است اگر یکی بازی نکند بازی انجام نمی شود، پس برای مشتری فرصت گفتگو مهیا میکنیم
- برنده – برنده می اندیشیم، نزدیک ترین راه شکست ، اصرار برای پیروزی بر مشتری است
- روابط ما خواسته یا ناخواسته رضایت مشتری را شکل می دهد . مشکلات را حتی الامکان باکمک مشتری حل میکنیم
- هرگز در برخورد با مشتریان تبعیض قائل نمیشویم چرا که احترام “در همه جا” و ” برای همه” مشتریان ضروری است
- هرگز تماس مشتریان را بدون پاسخ نمیگذاریم
- اگر مااز مشتریان خود مراقبت نکنیم دیگران این کار را انجام می دهند.
- هیچگاه احساس نمیکنیم هرآنچه را که می توانستیم برای مشتری انجام داده ایم همیشه به فکر خدمات بهتر هستیم
- شناخت ، قدم اول برای دستیابی به رضایت مشتری است پس لازم است نیازهای در حال تغییر مشتریان شناسایی و پیش بینی شود
- مشتری زمانی راضی می شود که محترمانه با او برخورد شود و خدمات دوستانه و مفید به او ارائه شود
- رضایت ما بخشی از رضایت مشتری است
- همواره 50 درصد نارضایتی مشتریان از بی اطلاعی است
درباره ما
فعلا فروش این وبسایت به صورت واریزی میباشد . لذا برای خرید و واریز مبلغ حتما تماس بگیرید لازم به ذکر است کلیه ارسال ها از تبریز میباشند Mobile : 0914 105 3681 tel : 041 34 74 58 61 telegram/watsapp : 09141053681 gmail : nursalgroup@gmail.com
اطلاعات بیشتر
دیدگاهتان را بنویسید
برای نوشتن دیدگاه باید وارد بشوید.