مشتری مداری

اصول طلایی مشتری مداری:
  •   مشتری مداری با استخدام هر عضوی در سازمان ما آغاز می شود
  •   احترام در همه جا و برای همه مشتریان ضروری است
  •   مشتری مداری کنار آمدن با همه مشتریان است
  •   شکایات مشتری ارزان ترین راه شناخت سلیقه مشتریان است
  •   رضایت کارکنان رابطه ای مستقیم با رضایت مشتریان دارد
  •   مشتری داور نامریی و نهایی موفقیت یا شکست ما است
  •   هیچ کس مجبور نیست با ما معامله کند
  •   صداقت و خوشنامی دروازه ورود مشتریان جدید به سازمان ماست
  •   مطمئنا اولویت های مشتریان با اولویت های ما تفاوت دارد
  •   مشتری مشاور اول ما برای بهبود مستمر است زیرا مشتری بهتر از هر کس دیگر نیازهای ما را   می  داند
  •   جذب مشتری راحت تر از نگهداری مشتری و نگهداری مشتری راحت تر از رضایت مشتری است
  •   هزینه جذب مشتری بیش از هزینه نگهداری مشتری و هزینه نگهداری مشتری بیشتر از هزینه رضایت مشتری است
  •   مشتری حرف اول و آخر را می زند
  •   صادقانه به حرف و حق مشتری احترام میگذاریم
  •   تبلیغ کافی است ، درباره همه چیز اطلاعات میدهیم
  •   با ذهنیت مثبت ” من خوبم – تو خوبی” ارتباط را آغاز میکنیم
  •   بایستی به آنچه مشتری می گوید گوش فرا دهیم و سرعت در پاسخگویی را اصل اول رضایت مشتری قرار دهیم
  •   ارتباط برقرار میکنیم ، ارتباط بازی پینگ پونگ است اگر یکی بازی نکند بازی انجام نمی شود، پس برای مشتری فرصت گفتگو مهیا میکنیم
  •   برنده – برنده می اندیشیم، نزدیک ترین راه شکست ، اصرار برای پیروزی بر مشتری است
  •   روابط ما خواسته یا ناخواسته رضایت مشتری را شکل می دهد . مشکلات را حتی الامکان باکمک مشتری حل میکنیم
  •   هرگز در برخورد با مشتریان تبعیض قائل نمیشویم چرا که احترام “در همه جا” و ” برای همه” مشتریان ضروری است
  •   هرگز تماس مشتریان را بدون پاسخ نمیگذاریم
  •   اگر مااز مشتریان خود مراقبت نکنیم دیگران این کار را انجام می دهند.
  •   هیچگاه احساس نمیکنیم هرآنچه را که می توانستیم برای مشتری انجام داده ایم همیشه به فکر خدمات بهتر هستیم
  •   شناخت ، قدم اول برای دستیابی به رضایت مشتری است پس لازم است نیازهای  در حال تغییر مشتریان شناسایی و پیش بینی شود
  •   مشتری زمانی راضی می شود که محترمانه با او برخورد شود و خدمات دوستانه و مفید به او ارائه شود
  •   رضایت ما بخشی از رضایت مشتری است
  •   همواره ۵۰ درصد نارضایتی  مشتریان از بی اطلاعی است

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>